Tuesday, December 31, 2013

Terugblik 2013

Het is alweer bijna 2014, tijd om even terug te kijken naar 2013, een jaar met leuke en minder leuke dingen.
De eerste helft van 2013 vond ik maar niks, ik had het gevoel dat het echt mijn jaar niet was. De tweede helft van
2013 was veel beter en vloog voorbij. Dit waren de leukste dingen in 2013.

Als eerste natuurlijk deze blog!
In maart 2013 schrijf ik het eerste artikel op Zoet zuurtje, ik had eigenlijk geen ervaring met bloggen en had geen idee
of ik het echt leuk zou vinden. Inmiddels ben ik super enthousiast en schrijf ik met heel veel plezier! Ook bezoeken
steeds meer mensen mijn blog, nu zo'n 200 per dag en dat vind ik best veel!
Ik heb een aantal nieuwe ideeën voor de blog, daar vertel ik jullie meer over in het nieuwe jaar.

Ik maakte dit jaar veel lekkere dingen, zoals deze raw & vegan aardbeientaartchocolade dadelsvegan power balletjes
en een vegan chocolade taart!




Begin 2013 stopte ik vanwege mijn gezondheid met school.
Helemaal niet leuk en ook heel moeilijk om toe te geven dat het echt niet meer lukte.
Ik zat een half jaar bij mijn ouders thuis, vaak fijn, soms niet zo fijn. In deze periode werkte ik aan mezelf en leerde mijn
grenzen beter kennen. In september begon ik weer met school, leuk! Wel spannend, vooral omdat het mijn afstudeer
jaar is, maar gelukkig gaat het best goed!
Ik ben druk bezig met mijn afstudeeronderzoek, een klein deel daarvan zie je op deze foto's.
Verder kun je mijn afstudeerproject volgen via de blog Waar is het eten.


In de maanden dat ik bij mijn ouders thuis zat heb ik wel heel veel sieraden en accessoires gemaakt voor mijn webshopje.
Ik moet gewoon creatief bezig kunnen zijn, anders wordt ik ongelukkig.
Een echt hoogtepunt was het feest waar ik met een kraampje met zelfgemaakte spulletjes stond.
Goede vrienden organiseren elk jaar een groot goa feest en dit jaar stond ik er voor het eerst met mijn spulletjes, super
leuk en zeker voor herhaling vatbaar!


Ik verfde mijn haar weer terug in mijn natuurlijke haarkleur, geen hoogtepunt maar wel heel fijn!
Haar verven was al niet een van mijn favoriete bezigheden, maar vooral met dreads was het zo veel werk dat ik er echt
helemaal klaar mee was. Na 9 jaar zag ik mijn eigen haarkleur weer, even wennen maar ik ben er heel blij mee..en
mijn haar en het milieu ook ;)


In 2013 ging ik niet vaak naar feestjes omdat dit vanwege mijn gezondheid niet kon (een paar jaar geleden ging ik elke
week wel naar een feest of concert). De feestjes waar ik wel naar toe ging waren wel heel leuk!
Foto 1 is op Nirwana met mijn beste vriendinnetje. Foto 2 is van een Halloween feestje, het feest was niet eens super
leuk maar ik ben gek op verkleden en horror dus met Halloween ga ik helemaal los. ;)
Dit jaar was ik verkleed als zombie nurse maar iemand dacht dat ik verkleed was als Lady Gaga!


Het beste van 2013 was toch echt wel de zomer, ik heb zo genoten van de zon dat ik er helemaal niet aan heb gedacht
om foto's te maken. Ik genoot van het zwemmen, de dagjes op het stand, veel wandelen en als de zon schijnt is alles
gewoon echt veel leuker!

Ik hoop dat jullie een goed jaar achter de rug hebben, en ik wens jullie een nog veel beter 2014 toe!
Proost!

0 comments:

Post a Comment