Wednesday, December 4, 2013

December wishlist


December betekend voor mij vooral heel veel lekker eten. Met sinterklaas maken mijn moeder en ik altijd lekkere hapjes die we opsnoepen tijdens het uitpakken van de surprises en cadeautjes.
Met kerst staan we 2 dagen in de keuken om het kerstdiner voor te bereiden en met oud&nieuw maken we weer allerlei hapjes.
Naast de gezelligheid en het eten is december natuurlijk ook de maand van de cadeautjes!
Ik kan er echt van genieten om kerstcadeautjes te kopen, ze mooi in te pakken en vervolgens onder de kerstboom te leggen. Met kerst zitten we dan samen op de grond rond de kerstboom om de cadeautjes uit te pakken, gezellig!
Mijn verjaardag is ook in december en dat betekent nog meer eten (taart!) en cadeautjes!
En net als elke foodie heb ik nog wel wat dingen op mijn verlanglijstje staan, deze ga ik natuurlijk nooit allemaal krijgen.. maar dromen mag altijd toch ;)



1. Foodprocessor  Kenwood foodprocessor, Wehkamp.nl €125,-
Omdat mijn blender overleden is en niet genoeg vermogen had om alles heel fijn te malen wil ik graag een foodprocessor. Deze heeft veel vermogen en is zowel een foodprocessor als blender.

2. Eating Animals boek van Jonathan Safran Foer, Bol.com €8,99
Ik leende dit boek ooit van een klasgenootje en het is echt een aanrader!

3.Dopper Drinkfles, dopper.com €12,50

4. Citruspers RVS citruspers, Dille & Kamille €8,95

5. Devider bakvorm voor één taart of 2 halve taarten, Albert Heijn €5,99
Dit lijkt me echt zó handig!

6. Schaaltjes op bamboe plankje, Dille & Kamille €6,95

7. Slowjuicer Versapers. nl €329,-
Deze staat al heel lang op mijn verlanglijstje maar ik kan hem echt niet betalen. Ik droom voorlopig nog even verder terwijl ik gewoon smoothies drink.

8.Vega uggs van Vegetarian Shoes, vega-life.nl €105,90
Omdat een winter zonder ijskoude voeten wel fijn zou zijn. Deze diervriendelijke uggs zouden een goede oplossing zijn voor mijn ijsvoeten.

9. 1000 kisses vaste parfum (vegan), Lush €11,65
Gewone parfum is duur, zit vol met troep en irriteert mijn huid. Deze ruikt lekker, is vegan en ook nog eens heel betaalbaar.

10. Lisette in Luilekkerland kookboek, Bol.com €18,95
Ik heb geen idee waarom dit boek nog niet in mijn kast staat want ik heb er alleen maar hele positieve dingen over gehoord, hebben dus!


Wat heb jij op je verlanglijstje staan?

0 comments:

Post a Comment