Thursday, January 2, 2014

2014 nieuws

Als eerste wens ik jullie een heel goed 2014 toe! Met veel liefde, leuke dingen en inspiratie!
Ik hoop dat 2014 jou jaar wordt!
In 2013 ben ik met deze blog begonnen en in 2014 ga ik natuurlijk gewoon door met het delen van lekkere recepten,
reviews, informatie over voeding en DIY's!
Het concept van de blog blijft hetzelfde ik wil er alleen wat meer structuur in aan brengen omdat dit voor mij en de
lezers fijn is. Ik probeer om elke week minimaal 4 artikelen te posten, soms zal dit iets vaker en soms wat minder
vaak zijn, (ik zit midden in mijn afstudeerproject en dat kan wel eens een chaos zijn..)

Om jullie een kijkje te geven in mijn leven zal er elke week een weekoverzicht op de blog verschijnen. Hierin laat ik
jullie zien wat ik gedaan heb, gegeten heb en wat voor leuke dingen ik tegengekomen ben. Zo leren jullie me
wat beter kennen en wordt de blog wat persoonlijker. Voor mezelf ook fijn want dan moet ik meer foto's maken, dat
doe ik nu veel te weinig.

Ook zullen er wat meer beauty DIY's komen. Het besef dat veel verzorgingsproducten vol met troep zitten wordt
steeds groter en veel mensen doen hun vaste producten de deur uit.
Omdat ik regelmatig vragen krijg van mensen die op zoek zijn naar vervangers wil ik hier wat meer aandacht
aan besteden op de blog. De nadruk zal uiteraard liggen op 100% natuurlijk en budgetvriendelijk.

Na het eerste artikel over fibromyalgie en mijn ervaringen daarmee merkte ik dat dit onderwerp heel erg leeft en dat
veel mensen met deze aandoening of een andere chronische ziekte tegen dezelfde problemen aanlopen.
Er zullen nog een aantal artikelen over dit onderwerp verschijnen met verschillende thema's en met tips die voor
iedereen handig kunnen zijn.

Ik heb nog genoeg lekkere recepten die ik met jullie wil delen, en heel veel ideeën voor gerechten die ik wil maken..
er zullen dit jaar dus ook weer veel recepten voorbijkomen die gezond, lekker en budgetvriendelijk zijn.
Misschien wat meer veganistisch dan vegetarisch omdat ik zelf steeds meer plantaardig eet.

Heb je zelf nog dingen die je graag vaker (of minder vaak) wil zien op deze blog? Laat het me dan vooral weten! 

0 comments:

Post a Comment