Wednesday, December 25, 2013

Happy Things

Steeds vaker zie ik favorites en dingen die mensen blij maken voorbij komen op blogs en ik vind dat altijd heel leuk om te lezen. 
Vandaag deel ik de dingen van deze maand waar ik blij van wordt met jullie, het zijn vooral
cadeautjes maar wat wil je met sinterklaas, mijn verjaardag en kerst in één maand ;)

Van deze dingen wordt ik heel blij!


Dit mooie kistje kreeg ik met mijn verjaardag van mijn opa en oma.
Mijn opa heeft vroeger heel veel inlegwerk gemaakt als hobby, een paar jaar geleden is hij ermee
gestopt omdat hij heel slecht ziet en het daarom niet meer kan.
Dit is het laatste doosje wat hij heeft gemaakt, ik vind het zo speciaal dat ik deze gekregen heb <3


Superfoods! Van chiazaadjes wordt ik sowieso heel blij en pompoen pitten gooi ik overal doorheen
omdat ik ze zo lekker vind. Met rauwe cacao nibs heb ik nog nooit iets gemaakt maar ook die zijn
vast heel lekker.


DUB FX! Deze ticket kreeg ik van mijn beste vriend. DUB FX is geweldig en het is al heel lang
geleden dat ik naar een concert geweest ben. We zijn allebei single en nu gaan we op valentijnsdag
"heel romantisch" samen naar DUB FX! Vind ik leuk!


Ik lees heel graag, het is voor mij echt een manier om even te ontspannen. Eating Animals heb ik al
ooit gelezen maar wilde ik heel graag zelf hebben. De kruiden gids is een heel handig boekje waar
alle kruiden in beschreven staan met uitleg wat ze voor je gezondheid kunnen doen. Echt Eten is
een handleiding met allemaal "regels" over hoe je gezond kan eten. Lekker nuchter zoals alle
boeken van Michael Pollan. Deze boeken kreeg ik deze maand, tof!


Hoe schattig is dit kettinkje? Deze kreeg ik van mijn beste vriendinnetje.
Het doosje waar het kettinkje in zat heb ik bewaard omdat ik de tekst zo mooi vind.


Zelf zeep maken! Ik heb er weer een hobby bij geloof ik ;) Dit zijn natuurlijke olijfzeepjes die heel
mild zijn voor je huid. Hoe je deze zeepjes maakt zal ik jullie binnenkort laten zien in een beauty
DIY.

0 comments:

Post a Comment