Wednesday, July 3, 2013

3 dagen Detox

Detoxen.. ik heb dat nog nooit gedaan en wist ook niet of dit iets voor mij zou zijn.
Omdat ik de laatste tijd erg moe ben en weer meer lichamelijke klachten heb leek het me goed om mijn lichaam een handje te helpen met het afvoeren van afvalstoffen.
Hoewel ik over het algemeen erg gezond eet met al veel groenten en redelijk veel fruit wilde ik het even iets drastischer aanpakken ;)
Dus, 3 dagen alleen groenten en fruit.
Waarom maar 3 dagen? Alleen om het uit te proberen of het iets voor mij is, ben ik er enthousiast over dan ga ik het 7-10 dagen doen. Ook omdat mijn gezondheid niet zo goed is moet ik dit rustig aanpakken, nu even 3 dagen om afvalstofjes af te voeren en dan later een keer 7-10 dagen wanneer ik wat beter weet wat ik kan verwachten en hoe ik het aan moet pakken. Wanneer ik daar niet zeker over ben ga ik dat onder begeleiding doen.



Als foodie ga ik er natuurlijk wel wat leuks van maken, ik ga niet gewoon alleen stukken fruit en groenten weg zitten kauwen want ik weet nu al dat me dat wel heel snel gaat vervelen.
Ik wil dus vooral gaan experimenteren met nieuwe smoothie recepten, groenten & fruit ijsjes enz.

Ik heb vandaag al 2 lekkere smoothies gedronken en ga dadelijk een appel eten, het begin is gemaakt dus. Vandaag t/m vrijdag is mijn 3 dagen detox proef, deze dagen kunnen jullie hier dus vooral receptjes voor smoothies enz. verwachten, en ervaringsverhaaltjes natuurlijk!















Later vandaag zal er nog een receptje online komen hier :)

0 comments:

Post a Comment