Tuesday, September 17, 2013

Waar is het eten?

Ik vertelde een paar berichten geleden dat ik mijn studie weer ging oppakken na een half jaar gestopt te zijn, 2 weken geleden ben ik begonnen aan mijn laatste jaar en dat betekent.. afstuderen!
Spannend, maar vooral heel leuk!

 
Mijn afstudeerproject gaat over voeding (kon niet anders toch?)
Hoe en wat precies weet ik natuurlijk nog niet, maar ik stelde mezelf deze vraag:

"Waarom willen we alleen rechte komkommers in plaats van kromme komkommers, maar eten we wel voedsel vol met chemische stoffen die schadelijk (kunnen) zijn voor onze gezondheid?''
Ik ga me dus een jaar lang bezig houden met voeding, en dan op een wat andere manier als voor deze blog. Ik ga onderzoeken, uitproberen, proeven doen en vanalles maken.
En dat proces kunnen jullie gaan volgen, ik moet namelijk een blog bijhouden voor school, om mijn proces vast te leggen!
Om deze blog niet vol te spammen met onderzoek & schoolwerk, en school niet lastig te vallen met gezonde recepten heb ik een nieuwe blog gemaakt voor mijn afstuderen.

De nieuwe blog vind je hier: Waar is het eten?

Hij is nu nog behoorlijk leeg, maar neem vooral regelmatig een kijkje voor toffe filmpjes, documentaires, boeken en dingen die ik maak!
Je kan de blog gewoon volgen met bloglovin (:

0 comments:

Post a Comment