Tuesday, September 24, 2013

Twitter + huishoudelijke mededeling

Vanaf nu kunnen jullie Zoet-zuurtje ook volgen via twitter!
Dus wil je meteen op de hoogte zijn van nieuwe recepten, food foto's en nieuwe berichten, of wil je gewoon kunnen lezen wat ik aan het doen ben, volg me dan via twitter!

*klik*

Ik ben een twitter nieuweling, dus als je nog tips hebt van mensen of organisaties die ik absoluut moet volgen, laat hieronder dan even een berichtje achter!
Reclame maken voor jezelf mag ook ;)

 

Oh en nog even een huishoudelijke mededeling, ik ga de recepten index de komende dagen wat aanpassen.
Omdat er op deze blog vegetarische en veganistische recepten staan, komt er achter de recepten te staan of het veganistisch is. De andere recepten zijn sowieso vegetarisch.
Later ga ik er mogelijk ook nog bijzetten welke recepten glutenvrij en lactosevrij zijn.
Als de index er dus opeens wat anders uitziet weten jullie waar het aan ligt.

0 comments:

Post a Comment