Tuesday, September 3, 2013

Waar ik woon

Het leek me een leuk idee om jullie te laten zien waar ik woon, omdat je iemand best goed leert kennen aan de hand van zijn/haar thuis.
Ik maakte gisteren wat foto's van mijn studio zodat jullie mijn thuis kunnen zien.

Welkom in mijn hippie huisje.


Het zithoekje, met vrolijke kussens en een hippie vloerkleedje (eigenlijk is het een plaid die dienst doet als vloerkleed).
De bank is een slaapbank en de schaal op tafel ligt meestal vol met fruit.
Gisteren was de schaal leeg want vandaag is het boodschappendag.


Mijn super fijne grote zachte bed! Met aan de muur een groot hippie doek wat ik op vakantie kocht. Op het tafeltje naast mijn bed ligt standaard een goede thriller.


Mijn bureau met groot rommelprikbord.
Het nieuwe schooljaar is net begonnen dus het bureau is nog netjes ;)
De mega tv kreeg ik met mijn verjaardag omdat mijn oude mini tv kapot was.
Het P bordje was ook een cadeautje.


Het rommelprikbord met allemaal concert kaartjes, festival kaartjes, kaarten, briefjes en foto's!
Binnenkort komt er een grote schoolplanning bij.


De keuken! Waar ik veel tijd doorbreng ;)
Best een grote keuken voor een studio van 30m.
Het koffieapparaat is voor bezoek, zelf drink ik geen koffie.


De groene voordeur, die al groen was en niet geschilderd mag worden, maar ik ben al lang blij dat ik niet op de verdieping met oranje deuren woon ;)
Met een hippie deurmatje en een overvolle kapstok.


Deze hangt op mijn deur.
Fijn als ik weer eens als een enorme chaoot rondren en niet meer weet waar ik mee bezig was.
Deze uitspraak helpt me dan om alles even op een rijtje te zetten en te doen wat ik moet doen.


Tadaa!
Hier krijg je een beetje een indruk hoe groot mijn kamer is, alles past op één foto ;)
De welbekende ikea hokjeskast, met chinees katje erin en een enorme gereedschapskist bovenop, en daarnaast mijn ikea kleding kast (waar vooral veel andere zooi in ligt).

Tegenover de keuken is de badkamer, maar die vond ik niet boeiend genoeg om te fotograferen.
Ook mijn uitzicht heb ik niet vastgelegd, ik kijk uit op een school en de parkeerplaats van het KPN kantoor, niet heel interessant.

Zo weten jullie waar ik mijn blog berichten schrijf en in de keuken sta :)

Willen jullie vaker persoonlijke berichten op deze blog zien?

Oh en ik ben nog steeds benieuwd naar jullie vragen! Stel ze hier!

0 comments:

Post a Comment