Sunday, September 15, 2013

Frambozen limonade

Zoals jullie al weten drink ik bijna alleen maar water, maar af en toe komt het water echt mijn neus uit en heb ik zin in iets anders.
De vorige keer toen ik dat had maakte ik een lekkere mango lassi ,een perfect zomerdrankje.
Deze keer maakte ik frambozenlimonade, verfrissend, gezond en een fijne afwisseling op een gewoon glas water.
Deze limonade is ook een fijn drankje voor kinderen, zo krijgen ze wat extra vitamines binnen als ze limonade drinken.

[bron foto: en.wikipedia.org]

Wat heb je nodig?

4 limoenen
1 bakje frambozen, vers of diepvries
1 liter ijskoud water
eventueel 4 eetlepels kokosbloesemsuiker (of honing voor niet vegans)

Hoe maak je het?

Pers het sap uit de 4 limoenen.
Als je kokosbloesemsuiker of honing toevoegt meng dit dan met het limoensap.
Voeg de frambozen toe en mix met een staafmixer tot een glad geheel, voeg het water toe en mix nog even kort.
Schenk het in een kan en voeg eventueel wat ijsblokjes en schijfjes limoen toe.

Tip: deze limonade is ook heel lekker met aardbeien in plaats van frambozen!

0 comments:

Post a Comment