Monday, September 23, 2013

Chaos & bonbons

Helaas geen nieuw recept hier vandaag, ik heb het namelijk super druk met school.
Ik heb wel hele lekkere kokos bonbons gemaakt maar ik heb vandaag even geen tijd om het recept uit te werken, die houden jullie dus nog van me tegoed ;)
De afstudeer stress begon gisteren opeens in mijn hoofd.. het is hier dus een behoorlijke chaos.
Mijn tafel en bureau liggen vol met boeken, artikelen, to-do lijstjes en allerlei proefjes en testjes die ik aan het doen ben (okay.. die kokos bonbons staan er ook).

Terwijl ik probeer om de chaos in mijn hoofd (en huis) onder controle te krijgen kunnen jullie wel volgen hoe het met mijn afstudeer onderzoek gaat via de blog Waar is het eten.
Op de foto hieronder zie je alvast een voorproefje van wat ik aan het doen ben, wil je meer zien klik dan *hier*.

0 comments:

Post a Comment