Sunday, May 26, 2013

Tijd voor iets nieuws!

Op 20 maart postte ik mijn allereerste Zoet-zuurtje blogbericht, en hoewel ik geen idee had of een food blog iets voor mij zou zijn ging ik ervoor en werd ik ontzettend enthousiast.
Inmiddels heb ik 50 berichten gepost met lekkere recepten, tips, ideeën, ontdekkingen en natuurlijke beauty/verzorging recepten.
En hoewel de inspiratie echt nog niet op is, vond ik het tijd voor iets nieuws!


Maar wat.. dat was even de vraag die ik mezelf de afgelopen dagen stelde.
Ik bedacht me dat ik naast lekker eten ook gek ben op leuke spulletjes voor in de keuken, en dan vooral om ze zelf te maken.
En daarin ben ik vast niet de enige foodie. Want wat is er nou leuker dan je zelf gemaakte baksels opeten aan een hele gezellige keukentafel? En wat over is bewaren in leuke potjes, blikjes en doosjes?
Het oog wil namelijk ook wat, en niet alleen eten wat er aantrekkelijk uitziet, maar ook eten wat mooi verpakt is.

Binnenkort zullen er leuke DIY projectjes verschijnen op deze blog, die net als de recepten simpel zijn en niet al te veel tijd kosten.
De bedoeling is dat het kleine projectjes worden waarvoor je niet veel materialen nodig hebt, je hoeft dus niet de halve hobbywinkel of bouwmarkt leeg te halen, je hebt de benodigde spullen waarschijnlijk gewoon in de kast liggen.
Zoet-zuurtje blijft natuurlijk vooral een food blog, dus de DIY projecten zullen zeker een food tintje hebben! Denk hierbij aan dingen om je eten in te bewaren, voor in je moestuintje, of om bijvoorbeeld je keukentafel of vensterbank wat op te fleuren.

0 comments:

Post a Comment