Saturday, April 13, 2013

Verser dan vers

Wat weten mensen toch goed hoe ze mij blij kunnen maken!
Het zonnetje schijnt vandaag en ik heb onwijze lentekriebels, en vervolgens stonden ook nog deze plantjes op de tafel toen ik thuis kwam..en speciaal voor mij een kruidenbak met hele schattige groene potjes!

In de winter heb ik voornamelijk gedroogde kruiden gebruikt (verse zijn zo duur en de plantjes overleven het bij mij ook niet in de winter) maar nu kan ik dus weer lekkere verse kruiden gebruiken!
Ik ben benieuwd of de paprika en tomatenplant het goed gaan doen, maar ze staan in elk geval
heel leuk voor de keukenraam!

kruidenpotjes:
 leuke verpakking!
 
 
 zakjes met kruidenzaadjes

 ik maakte vlaggetjes met de namen erop


 Ik wordt er nu al blij van ;)




 tomatenplantje

 paprikaplantje
 
Hebben jullie al verse kruiden in de vensterbank staan?
Of zetten jullie ze buiten in de zomer?

0 comments:

Post a Comment