Sunday, October 27, 2013

Tadaa!

Hij is klaar, de nieuwe layout!
Ik vond de vorige layout niet lelijk maar ik was niet blij met de kleuren, door de hoeveelheid kleuren was het geen goed geheel waardoor het er een beetje rommelig uitzag.
Ik wilde een layout die wat beter past bij waar deze blog over gaat en ik hoop dat dit gelukt is.
Ik vond het best lastig en twijfelde heel erg over de kleuren (vooral over oranje want daar hou ik normaal niet zo van).

 
Behalve de nieuwe banner en achtergrond zijn er nog een paar dingetjes veranderd.
Rechts boven staan nu social media icons en de pagina met links is vervangen door een contact pagina.

 
Template: Simple via blogger
Lettertypes: Brain flower euro, ItIsWritten, Neucha, via dafont
Tekening in banner: aangepast van graphicriver
Social media icons: met de hulp van ifabbo


Wat vinden jullie er van?
Als er iets onduidelijk is of niet goed werkt dan hoor ik dat graag, ik ben nog steeds geen technisch wonder dus het kan zomaar dat er iets niet helemaal goed werkt ;)

0 comments:

Post a Comment