Wednesday, October 16, 2013

Budget & boodschappen

Heleen Quantrill van de blog Eet goed, Voel je goed heeft deze maand een Budget & boodschappen maand op haar blog. Ze schrijft deze maand over allemaal handige manier hoe je op je budget kan letten en op je boodschappen kan besparen en natuurlijk komen er ook een aantal hele lekkere budget recepten voorbij.
Naast de artikelen van Heleen zijn er deze maand ook een aantal gastblogs met het thema budget & boodschappen, en de gastblog van vandaag heb ik geschreven!
Ik schreef een artikel over mijn ervaringen met een klein budget (arme student speaking!) en boodschappen doen.
Hier kun je dit artikel lezen.
Als je de blog Eet goed, Voel je goed nog niet kent ga dan zeker even een kijkje nemen want Heleen schrijft leuke en praktische artikelen.
Vooral als je een gezin hebt en gezond wil eten is haar blog zeker de moeite waard om eens te bekijken en wat heerlijke recepten uit te proberen.



Op Zoet Zuurtje zijn de laatste dagen niet veel recepten voorbij gekomen helaas.
Ik heb zo druk met mijn afstudeer project dat ik even geen tijd heb gehad om veel nieuwe recepten te proberen en uit te werken voor op de blog.
Wel heb ik weer een eetdagboek bijgehouden, deze komt snel op de blog en komende week ook weer meer recepten!

0 comments:

Post a Comment