Friday, October 25, 2013

Huishoudelijke mededeling

Ik ben eigenlijk niet zo blij met de layout van deze blog, de kleuren zijn niet zoals ik ze zou willen en het kan allemaal wel wat mooier en netter.
Nou ben ik niet bepaald een technisch wonder..maar ik ga me er toch aan wagen ;)
De komende dagen (ik hoop dat het in een paar dagen gaat lukken!?) kan de blog er dus opeens anders en rommelig uitzien, omdat ik alles één voor één aan ga passen.
Ik probeer hem wel gewoon in de lucht te houden, mocht het echt drama zijn dan kan het zijn dat ik hem eventjes offline haal. Dan gaat hij natuurlijk zo snel mogelijk weer online en dan in een mooi nieuw jasje!


Ook ben ik nog aan het twijfelen of ik mijn blogger blog om ga zetten naar wordpress, maar dit is zo'n gedoe dat ik daar eigenlijk niet zo veel zin in heb ;)
Voorlopig dus alleen een nieuwe layout, als ik naar wordpress ga dan horen jullie dat natuurlijk nog.

Fijn weekend allemaal!
Liefs, Nicky

0 comments:

Post a Comment