Sunday, June 16, 2013

Bbq & brunch

Gisteren ging ik naar een barbecue, met niet al te hoge verwachtingen. Ik ging er al vanuit dat er geen vegetarische burgers o.i.d. zouden zijn, dus mijn plan was om me vol te eten aan lekkere salades.
Wat..een..tegenvaller..!
Naast een enorme schaal vlees was er alleen stokbrood met kruidenboter en één bak salade.
De salade bestond uit reepjes kool met rozijnen en af en toe een verdwaald stukje ananas.
Met honger naar huis dus.
 
Gelukkig at ik vandaag wel heel lekker ;)
 
Vandaag was de familie brunch, wat erg gezellig was.
Hier alvast wat foto's van wat ik gemaakt had.
Alles wat ik maakte was vegetarisch en suikervrij, en hoewel ik de enige vegetariër in de familie ben vond iedereen het erg lekker :)
Op tafel stonden ook nog wat plakjes kaas en ham, en raad eens.. niemand heeft er van gegeten haha.
De recepten zien jullie hier binnenkort verschijnen :)
 
 
tafel vol met hapjes

vlechtbroden met pompoenpitten

hartige kaas scones

wrap rolletjes

en als "toetje" cheesecake met zelfgemaakte nutella

0 comments:

Post a Comment