Sunday, January 5, 2014

DIARY : week 1

Zoals jullie hier al konden lezen ga ik dit jaar elke week een weekoverzichtje met jullie delen.
Vandaag het eerste overzicht, ik moet nog een beetje uitvinden hoe ik dit precies vorm wil geven, ik hoop dat
jullie het leuk vinden om te lezen.



Haha, kijk mijn selfie. Ik probeerde echt om een leuke foto te maken maar dat was niet zo'n succes.
Ik maakte deze foto op 1 januari, ik had niks gedronken met oudjaar en lag al om 2 uur in bed (maar sliep pas om
half 7).. en kijk mijn wallen haha.
Ik had hoofdpijn en kon niet goed lopen omdat mijn knieën pijn deden, soms lijk ik wel een oma ;)

Deze pyjamabroek is de allerfijnste pyjamabroek ooit! Ik kreeg deze pyjama van mijn tante en sinds dat moment
leef ik er zo ongeveer in ;) Hij komt van de Primark, ik ben helemaal geen Primark fan maar deze pyjama is echt
geweldig, hij is super zacht en heel warm!


Ik kocht lavendel en maanzaad voor nieuwe beauty DIY's. Wat ik er mee ga doen weet ik nog niet precies, maar
het resultaat zien jullie binnenkort op de blog.
Ik bestelde ook nog wat spulletjes voor wax melts en zeep maar die heb ik nog niet ontvangen.


Ik ging met mijn moeder en zusje shoppen in Duitsland en daar was alles super mooi versierd!
Thuis ruimde ik de kerstspullen weer op, niet mijn meest favoriete klusje maar fijn dat het weer aan de kant is.
Ik vind het wel prima dat de feestdagen weer voorbij zijn en het normale leven weer begint, na 2 weken vakantie,
feestdagen en heel veel eten is het wel weer tijd om hard aan school te werken en weer even extra gezond te gaan
eten/leven.


Super gezonde haverrepen met kokos, noten, lijnzaad en chiazaad.. smullen!
Echt een ideaal tussendoortje en zo simpel om te maken.


Verder dronk ik heel veel groentesapjes, sinds ik een sapcentrifuge heb gebruik ik hem elke dag.
Ik deed verder niet heel veel bijzonders, ik kocht cadeautjes voor mijn moeder die morgen jarig is en maakte wat
nieuwe sieraden, en ik schreef natuurlijk nieuwe artikelen voor de blog!
Ik deed niet zo veel voor school, maar in de vakantie mag dat wel toch?
Gisteren ging ik wandelen, ik droeg mijn grote lievelings sjaal..lekker warm! Toen ik thuis kwam maakte ik een
heerlijke curry met tempeh.

Dat was mijn eerste week van 2014, een fijn begin van het nieuwe jaar!


0 comments:

Post a Comment