Sunday, January 19, 2014

DIARY : week 3

Ik heb de foto van de bomen maar het grootste gemaakt in het overzichtje omdat dit mijn rust momentje was wat
ik heel goed kon gebruiken. Geen selfie, want jullie worden vast niet blij van mijn enorme wallen en halfdichte ogen ;)

Sorry guys, weinig blogjes deze week. School had opeens bedacht dat we even een extra project van 3 weken gaan
doen (dit hoorde we twee dagen voor het project begon) dus ik had het ineens twee keer zo druk omdat er twee
roosters tegelijk ingepland zijn. Great.




Maandag zat ik de hele dag op school naar lezingen te luisteren. Ik was om half 7 thuis en om half 8 zou er een
vriend langskomen op iets op te halen, even snel koken en eten dus! Ik had er stiekem helemaal geen zin in dat er
iemand langs kwam omdat ik moe was van de lange dag maar uiteindelijk was het heel gezellig en hebben we de hele
avond zitten kletsen en thee drinken.



Dinsdag waren er opnieuw lezingen en daarna hadden we een excursie. Ik had maar 2 uur geslapen dus ik heb van
de lezingen en de excursie weinig meegekregen omdat ik zat te dagdromen. Voor de excursie zouden we naar
Roest gaan (foto) maar dit was dicht waardoor we een half uur in de regen moesten wachten, beetje jammer ;)



Woensdag, donderdag en vrijdag waren school, school, en nog meer school. Het project is best leuk maar ik merkte
wel dat het lichamelijk erg zwaar voor me is. Meer pijn en weinig slapen helaas. s 'Avonds was ik helemaal kapot
en zelfs te moe om te lezen. In plaats van een boek lezen luisterde ik The Doors, ook heel fijn!



Ik had me de hele week op zaterdag verheugd. Ik stond vroeg op om aan mijn afstudeerproject te werken maar
s 'middags ging ik high tea-en met mijn moeder en zusje! We hadden dit als cadeau gegeven voor mijn moeders
verjaardag en het was echt super gezellig en het eten was heerlijk! Ik at vooral veel hartige dingen, maar ook dit
groene mierzoete gebakje ;)


Daarna even wandelen na zo lang stilzitten, het was heerlijk weer en na de hectische week kon ik echt even mijn
hoofd leegmaken. Fijn!


Ik ging ook nog even naar de Action voor washi tape. Ik vind de Action geweldig haha, het is er zo goedkoop en ze
hebben er zo veel. Deze washi tape kost €0,79 voor 3 rolletjes, like!


Zaterdagavond en vandaag werkte ik aan school, dinsdag moet ik mijn afstudeeronderzoek presenteren (ik ga nu al
kapot van de zenuwen) en vrijdag moet het groepsproject gepresenteerd worden. Het is hier dus een lichtelijke chaos
en in mijn hoofd ook. Ik ga mijn best doen om komende week wat meer te bloggen tussen de deadlines door!

0 comments:

Post a Comment