Sunday, January 12, 2014

DIARY : week 2




Het was een beetje een rare week, zo'n week waarin ik heel veel wilde doen maar waarin er eigenlijk niet zo veel
gebeurde.Maandag begon ik vol goede moed aan school te werken en dat ging lekker, ik maakte van alles
met suiker (mijn kamer was een grote plakboel) dus er staat er hier nu een soort van mini suikerlab.
In deze glazen en potjes ben ik suikerkristallen aan het kweken in verschillende vormen.


Maandagavond had ik een vergadering die eigenlijk heel saai was, er werd heel veel besproken maar er kwam niks
uit. Dinsdag ging ik terug naar Utrecht (de vergadering was in Heeze) en ik nam zo belachelijk veel spullen mee dat
ik helemaal kapot was na het reizen, dinsdag heb ik niet meer veel gedaan alleen even aan het suikerlab gewerkt.

Ik kocht een berg groenten en fruit om te juichen.


Wandelen! Zo fijn! Het was koud maar het zonnetje scheen en dus was het prima wandelweer. Ik was hier nog niet
eerder gaan wandelen maar het was zo mooi en rustig!



Oja, het was hier echt een zooi. Alles lag vol met spullen voor het suikerlab en spullen om zeep te maken, niet zo
fijn in een kleine ruimte dus opeens kreeg ik opruimkriebels.
Ik kocht deze voorraadpotten, ze staan nu op de afzuigkap want mijn keukenkastjes zijn vol maar ik vind het leuk!
Ook het badkamerplankje heb ik even wat opgeleukt (er lagen eerst doosjes tampons en rollen wc papier..)



Ik vroeg aan mijn vader wat hij voor zijn verjaardag wilde (cadeautjes voor vaders zijn altijd zo moeilijk!) En hij wilde
graag champignonsoep haha! Ik had vroeger een kinderkookboek en daarin stond een recept voor champignonsoep,
deze soep maakte ik als kind regelmatig voor mijn vader. Nu maakte ik deze soep opnieuw voor zijn verjaardag, ik
gaf hem ook nog een flesje wijn want alleen soep vond ik een beetje karig ;)


Verder bestond mijn week voornamelijk uit school, tussendoor bakte ik nog even chocolade kokoskoekjes omdat ik
het studeren even niet meer trok. En ik maakte zelf amandelboter, het recept daarvan verschijnt komende week op
de blog.

En ik kwam een duif tegen met een broodje kebab. Ik vind duiven zó leuk!

0 comments:

Post a Comment