Sunday, January 26, 2014

DIARY : week 4


Het was een drukke week met heel veel deadlines, maar ik heb het overleefd ;)
Van de ene kant was het een leuke week, van de andere kant ben ik heel blij dat hij achter de rug is. Doordeweeks
was ik vooral met school bezig, maar het weekend maakte veel goed want dat was echt top!


Maandag ging ik niet naar school, ik kon niet goed lopen want mijn knieën deden het niet.
Thuis werkte ik de hele dag aan mijn presentatie voor dinsdag en aan mijn afstudeerproject, voor mijn afstudeerproject
ben ik bezig met suikerkristallen kweken, dit zijn de eerste pogingen.



Dinsdag had ik een belangrijke presentatie en ik was ZO zenuwachtig. Ik had niet geslapen en liep de hele tijd
te stressen, ik denk niet dat ik ooit eerder zo zenuwachtig ben geweest voor een schoolpresentatie.
Uiteindelijk ging de presentatie gelukkig best goed. Ik was super blij en toen ik s'avonds thuis kwam heb ik lekker
een filmpje gekeken op de bank, even geen school!

Mijn bullet journal kwam heel goed van pas deze week, hiermee bleef mijn planning overzichtelijk.


Ik maakte deze week vegan havermout muffins, een makkelijk en voedzaam tussendoortje. Deze gingen mee naar
school samen met een grote fles groentesap. Het recept komt morgen op de blog!


Woensdag, donderdag en vrijdag was alleen maar school school school. We werkten aan een groepsproject wat we
vrijdag moesten presenteren. Ons onderwerp was "etiketkinderen", we organiseerde een experience (foto's) waarbij we
mensen een etiket gaven aan de hand van een enquête. Ons vraagstuk was of het goed of zorgwekkend is dat
steeds meer kinderen een etiket krijgen.



De presentatie ging goed maar het was echt een lange dag. Eigenlijk was ik veel te moe maar het was vrijdag
cultuurnacht in Breda en mijn zusje exposeerde daar, daarom wilde ik er graag naar toe. Na veel vertraging
belande ik 2 uur later in Breda. Met mijn ouders ging ik naar Centron waar mijn zusje samen met klasgenootjes
exposeerde, leuk! Ook gingen we naar een paar expo's in de stad, vooral Moti vond ik tof!



Van Centron gingen we met een bootje terug naar het centrum, leuk maar ZO koud! Na het boottochtje was ik half
bevroren en om 1 uur kon ik echt niet meer omdat ik zo lang gelopen (gestrompeld) had ;)
Maar het was wel heel tof en op het bootje kon je de lichtjes van de stad zo mooi zien.


Zaterdag ging ik naar mijn ouders, parkietje was blij dat ik weer thuis was. Deze dag nam ik even rust, fijn op de
bank met mijn laptop om alle blogjes van afgelopen week te lezen en daarna ging ik lekker in bad met zelfgemaakte
lavendel bruisballen.. heerlijk ontspannen!
s'Avonds ging ik met mijn ouders en zusje uiteten, we aten Mexicaans en vooral de guacamole was heerlijk! Ik vergat
mijn camera dus helaas geen foto's van het eten kunnen maken.


Dat was mijn week, druk, maar leuk! :)

0 comments:

Post a Comment