Sunday, February 9, 2014

DIARY : week 6


Vandaag weer een overzichtje van mijn week. Een week met wellness, griep, heel veel dexter en shoppen!





Maandag kwam er een meneer langs om mijn deuren te maken. Mijn deuren klemden nogal, zo erg dat ik er met
mijn hele gewicht aan moest gaan hangen om ze open te krijgen. Eindelijk zijn ze gemaakt, zo fijn! Verder ging
ik maandag naar school en s'avonds naar een vergadering zoals elke maandag.


Dinsdag ging ik met mijn moeder en zusje naar een wellnessboot! Ik mocht binnen natuurlijk geen foto's maken,
daarom alleen even een foto van de buitenkant. Het was echt een heerlijke dag met heel veel ontspanning
en lekker eten. De sauna is zo goed voor mijn spieren, ik heb echt genoten!



Woensdag werd ik wakker met een pijnlijk lijf, keelpijn en onwijs verkouden, beetje jammer. Ik zou eigenlijk terug
naar Utrecht gaan maar ik voelde me helemaal niet lekker dus bleef ik maar bij mijn ouders thuis om uit te zieken.
In pyjama onder een dekentje op de bank met een goed boek, en mijn groene vriendje die me gezelschap hield.



Donderdag voelde ik me nog helemaal niet beter, ik had koorts en lag de hele dag te hoesten en niezen. En wat doe
je dan? Dexter kijken! Dexter is mijn nieuwe verslaving, het is zo leuk! Ik had er veel goede dingen over gehoord en
iedereen had gelijk, het is echt een goede serie!
Oh en ik vond de allerhande op de keukentafel, er staan deze keer veel leuke recepten in.


Vrijdag sliep ik zo ongeveer de hele dag en s'avonds voelde ik me weer wat beter, ik besloot appel crumble te maken
voor mijn ouders omdat ze de hele week al voor me gekookt hadden (behalve dinsdag want toen at ik een heerlijke
vega quiche bij de wellness!)



Even wandelen, het was zo mooi en rustig hier.


Ik vond op internet een heel makkelijk receptje voor chewy chocolade energierepen, die moest ik maken (want
chocolade!). Normaal houd ik meer van crunchy repen maar deze zijn ook heel lekker. Het recept komt komende
week op de blog.



Vandaag ging ik even shoppen en kocht deze enkellaarsjes, ze lopen fijn en ik vind ze leuk! Ook kocht ik een grote
gebreide trui, hij is 2 maten te groot maar hij zit zo lekker ;) En ik kocht een broek, meestal draag ik leggings maar
ik vond deze broek zo leuk. En hey, het was uitverkoop.


Bij de action kocht ik deze glazen flesjes, stiekem is de action mijn lievelingswinkel, ik kan daar niet naar buiten
gaan zonder iets te kopen ;) Deze flesjes ga ik denk ik gebruiken voor homemade badzout, de DIY daarvan zien
jullie binnenkort op de blog!

Dat was mijn week, beetje jammer dat ik ziek werd maar verder wel leuke dingen gedaan!
Komende week ga ik maar eens serieus voor school aan de slag..

0 comments:

Post a Comment