Sunday, February 2, 2014

DIARY : week 5


Deze week was de laatste week van het extra schoolproject, ik ben heel blij dat het nu afgerond is ;) Ik voelde me 
niet zo fit deze week, zoals je kan zien aan de enorme wallen op mijn selfie. Waarschijnlijk omdat ik wat te veel
gedaan had. Ik deed daarom niet zo veel bijzonders dus ik deel gewoon wat random dingen van deze week met jullie.



Maandagochtend in de college zaal, een lezing over marketingplannen schrijven.. heel saai.
Eigenlijk bestond heel maandag t/m donderdag uit marketingplannen en strategiemodellen, maar dat zal ik jullie
verder besparen ;)


Na school ging ik terug naar mijn ouders omdat ik die avond een vergadering had het dorp waar mijn ouders
wonen, in de trein las ik lekker een boekje.


Weer een lezing, ik kwam 5 minuten te laat en toen waren alle stoelen al bezet, dan maar op de grond zitten.
Deze lezing was wel leuk!


Snel een super simpel maaltje gemaakt, macaroni met heel veel groenten en zelfgemaakte tomatensaus.
Op de foto ziet het er niet zo lekker uit maar het smaakte prima ;)


s'Avonds lekker bloggen en ondertussen even aan school werken.


Woensdag moest ik pas om 11 uur op school zijn, genoeg tijd om een lekker ontbijtje te maken!


Elke dag nam ik een fles versgeperst groente sap mee naar school, zo lekker!
Dit was bleekselderij, komkommer, kiwi en limoen <3


Het zonnetje scheen dus ik ging even wandelen om mijn hoofd leeg te maken, dat kon ik wel gebruiken na 3
dagen strategiemodellen uitwerken ;)


Mijn favo outfit op dit moment! Grote gebreide super warme trui, simpel rokje, dikke legging, beenwarmers en
mijn vega uggs.


Weer wandelen, en alweer zon! Onderweg kwam ik langs deze ezeltjes, zo schattig.



Na het wandelen ging ik in bad met zelfgemaakte bruishartjes, heerlijk ontspannen!


Ik ging nog even naar de Hema en daar vond ik deze leuke bookmarks voor maar €0,75 cent in de aanbiedingen bak,
die kon ik natuurlijk niet laten liggen ;) Ik ga ze gebruiken voor mijn bullet journal.

Oh en ik won deze week kaartjes voor het concert van Welle:erdball! Zo leuk!
Ik had nog nooit wat gewonnen haha dus ik was helemaal happy ;) Het concert is pas in april maar ik heb er nu
al zin in!

Dat was mijn week, niet zo spannend maar dat hoeft ook niet altijd. Komende week is het wat rustiger, ik heb
dan meer tijd om aan mijn afstuderen te werken en dinsdag ga ik naar de sauna, zin in!




0 comments:

Post a Comment